A legutóbbi epizód írói, Liz Friedman és Sara Hess beszélnek az epizódról:
- Maga az epizód alapötlete nem az övéké volt.
- Azt tudták előre, hogy a Huddy valamikor ilyenkor fog szakítani.
- Eredetileg minden felvonás* más zsánerű lett volna: animált, szitkom, fektete-fehér… Ezt elvetették, mert “túl sok lett volna”.
- Kellett emellé a hetibeteg-szál is, hogy ellensúlyozza a “sok őrültséget”.
- Firedman nagyon megörült a horroros történetnek, Hess nem nagyon érti meg ezt a világot. “De azért király volt!”
- A vadnyugati jelenetet a Universal stúdió western-részlegén, egy napon a szitkomos jelenettel, nem messze forgatták a westernstúdiótól.
- A musical-rész a végén került bele, és ki kellett találni a dalt és, hogy milyen szerepe lesz a történetben.
- Mia Michaels zseniális volt, hihetetlen kérései voltak (végtelenbe futó lépcső, háromkerekű bicikli).
- Végül a “Get Happy”-t választották, ill. dolgozták fel. A zeneszerző mindig is a musical-iparban akart dolgozni. A feldolgozással próbáltak teljesen elvonatkoztatni az eredeti verziótól (Judy Garland) és próbálták a “Mindhalálig zene” szellemében átírni.
- Lisa és Greg az előző epizód forgatása közben vette fel stúdióban a dalt.
- “A nézők arra voltak kíváncsiak, hogy ez a két erőteljes ember miken megy keresztül a kapcsolatban – mint a normális emberek.” “Hosszú távon nem House való Cuddy-hoz, de azért érdekes volt látni, ahogy próbálkoznak.” “Nem gondoltuk volna, hogy a kapcsolatuk ilyen sokáig eltart.”
- “De végeredményben az emberek nem változnak – vagy csak nagyon nehezen. És a nehéz helyzetekben House megfutamodik.” “De, ha nem ilyen lenne, akkor nem lenne sorozat.”
- “House nem képes elfogadni a saját fájdalmát. Nem is Cuddy fájdalma miatt aggódik.”
- “A következmények érdekesek lesznek – a kórházban – a szakítás után.
- “Plusz: House megint Vicodinozik.”
* felvonás: a reklámblokkok közötti epizódrészlet; egy epizód 5-6 felvonásból áll
Nézd meg ezeket is:
Hasonló bejegyzések:
http://latimesblogs.latimes.co.....-jazz.html
Ez nem American Idol!